Повільніше за інших, але такі діти цілком здатні вчитися!
Тому ГО «Асоціація батьків дітей з особливими потребами» пропонує батькам особливих дітей приємне спілкування, а діткам безкоштовні розвиваючі заняття.
Дані заняття проводяться без державної підтримки, а лише на пожертви громадян
та організацій .
Реабілітолог — проводить заняття з лікувальної фізкультури та масажу
для зміцнення м`язів.
Працює з дітками від 2-ох місяців: вчить повзати, сидіти та самостійно
сідати, стояти, тримати рівновагу, ходити.
Старші діти вчаться бігати, стрибати на батуті та через скакалку, їздити
на велосипеді та самокаті .
Заняття у соціального педагога — вчимося самоорганізовуватись та самообслуговуватися.
Проводяться індивідуальні заняття на яких дитина працює з педагогом та теоритично вивчає
побутові предмети, навички самообслуговування , тощо…
Також проводяться групові заняття на яких діти вже на практиці використовують побутові
прилади та речі щоденного використання. Вчимося готувати сік,сервірувати стіл,одягатися і т.д…
Логопед — розвиває мовлення через мислення,оперуючи вправами,
які розвивають уяву, пам`ять.
Займається з дітками артикуляційною та дихальною гімнастикою, ставить звуки
та вчить дитину сприймати і розуміти мовлення, будувати речення, формувати
закінчення у слові, та саме головне, говорити!
Лялькотерапевт — розвиває уяву дітей через казкових персонажей
та ляльок.
Працює з дітьми від 3-ох років.
Діти вчаться запам`ятовувати послідовність дій,
розвивають зв`язне мовлення та мислення,
переповідають події.
монтесорі педагог — ігрова форма навчання і самостійне виконання
завдання за вибором дитини.
Розвиває дрібну моторику, вміння логічно мислити та самостійно
виправляти помилки. Вчить сортувати пердмети по кольору та
величині, розвиває тектильні відчуття…
Психолог : особливі діти — особливі проблеми та поведінка.
Важливо вчасно побачити та попередити, або допомогти дитині
справитися з проблемою. Розвиває у дітей пам`ять , уяву, мислення,
корегує поведінку та готує до школи.
А також, надає психологічну підтримку батькам, проводить тренінги.
А також наші діти дуже люблять, коли їх запрошують на іпотерапію,
дельфінотерапію, каністерапію…
Їзда на конях, або плавання з дельфінами тренує та
розвиває певні групи м`язів.
Безпосередній тектильний контакт з дрібними
тваринами: собаками, кішками — є для дітей потужним
емоційним чинником.
Спілкування з тваринами і перебування в природному
середовищі нормалізує психічний та фізичний стан дитини.